FANDOM

Kewiczi
Kewiczi
Kewiczi
Grupa bohaterów: Dzieci
Płeć: mężczyzna
Wiek: nieznany
Rodzinne miasto: Marcepanowo
Informacje zawodowe
Profesja:
Młody tancerz
Rodzina i inne relacje
Inne relacje:
Pâté (nauczyciel)
Za kulisami
Pierwsze wystąpienie: "Igrzyska terminatorów"
Głos podkłada: Beata Łuczak
Pâté i Kewiczi
Pâté i Kewiczi

Kewiczi (Ceviche ) jest praktykantem u Pâté. oraz najlepszym przyjacielem Paninki. Chowderem.W odcinku "Kostkocykl" staje się głównym antagonistą historii, poprzez bycie oskarżonym o zniszczenie pojazdu Mung Daala.W oczy może rzucać się jego zainteresowanie Paninką, jednak nie stwarza to tarć między nim a Chowderem.

Osobowość Edytuj

Kewiczi zdaje się być najbardziej monotonną ze wszystkich postaci. Bardzo rzadko ukazuje jakiekolwiek emocje. Jego opinia na temat tego, że "Nikt nie umiera w musicalach", może świadczyć o jego wrażliwości. W odcinku "cykl" został ukazany jako najmilsza osoba w całym mieście: pomaga staruszce, rozdaje biednym jedzenie itp.

Wygląd Edytuj

To niska postać przypominająca kozę. Ma fioletowe włosy i rogi w paski. Mimo, iż może on przypominać wyglądem dziewczynę, został to potwierdzone, że jest chłopcem ( Choć w niektórych odcinkach inni zwracają się do niego jako do płci żeńskiej). Nosi różowy rykot.

Relacje Edytuj

Chowder Edytuj

Wydaje się, że Kewiczi nie traktuje Chowdera zbyt specjalnie. Jednak są oni naprawdę dobrymi przyjaciółmi

Paninka Edytuj

Zauroczenie Kewicziego w Panince jest często zauważalne. Podczas gdy w odcinku "Pamiętny targ staroci" stara się zyskać jej uwagę oraz wyznaje jej miłość. Ona jednak zapatrzona w Chowdera nie zwraca na to uwagi, a nawet wystrzega się tego jak ognia. Natomiast w odcinku "Paninka na prezeskę", w czasie wieszania plakatów w odpowiedzi na jej pochwałę odpowiada iż chciałby ją pocałować. Paninka wygląda wtedy na zszokowaną i milknie.

W czasie przedstawienia, gdy Chowder informuje go, iż Baron von bon bon zabił Paninkę, Kewiczi wpada w histerię i lamentuje nad tym jak to nie powiedział jej o swej miłości do niej. Przez resztę odcinka powtarza w kółko "Musimy pomścić śmierć Paninki!"

Króliczka wyznaje mu, że traktuje go bardziej jak brata, kuzyna lub naw et sąsiada. On jednak nie godzi się z tym faktem, krzycząc "Kiedyś będziesz mnie kochała!"

Mung Daal Edytuj

Niewiele wiadomo na temat jego zdania o Mung Daalu, jednak można wywnioskować, że kuchmistrz uważa go za wiele sprawniejszego od swojego ucznia, gdy podczas walki, obstawia jego wygraną.

Ciekawostki Edytuj

  • Kewiczi pojawił się po raz pierwszy w odcinku "Igrzyska terminatorów"
  • W odcinku "Paninka na prezeskę" zostaje potwierdzona miłość Kewicziego do Paninki.
  • Ma kość ogonową
  • Kewiczi tylko dwa razy wyszedł ze swojego monotonnego tonu. Po raz pierwszy gdy krzycząc chciał pomścić śmierć Paninki.
  • W odcinku "Pamiętny targ staroci",w czasie gdy Paninka przebiega obok, włosy spadają mu z głowy. Może to oznaczać, że nosi perukę bądź był to jedynie gag występujący w kreskówce.
  • Kewiczi w prawie każdym odcinku płacze.
  • Kewiczi jest jedynym z przyjaciół Chowdera który nie ma narysowanego białka wokół oczu.
  • W odcinku "Wszystkie ręce na mikser" dowiadujemy się, że jest starszy od Paninki.
  • Jest jedynym uczniem, który nie został pokazany w odcinku "Chowder dorasta"
  • Jego imię pochodzi od peruwiańskiego dania rybnego.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki