FANDOM

Występ Gazpacha
Gazpacho
Gazpacho opowiada dowcipy
Sezon 1
Kod produkcji 108A
W kolejności emisji 15
Tytuł oryginalny "Gazpacho Stands Up"
Fabuła C.H. Greenblatt

Tom King

Scenariusz Tom King
Scenografia Dan Krall
Reżyseria Shaun Cashman

Eddie Houchins

Informacje o premierach
Premiera w Polsce 1 Czerwca 2008
Międzynarodowa premiera 14 Grudnia 2007
Informacje o odcinkach
Poprzedni
"Szyncel dokonuje wpłaty"
Następny
"Smak marcepana"

FabułaEdytuj

Akcja rozpoczyna się w kuchni Mung Daala, gdzie Mung i Chowder robią wredny torcik. Chowder zostaje wyznaczony do ozdobienia tortu. Okazuje się, że Chowder ma bardzo nieczytelny charakter pisma.

Obrażony przez wredny torcik, udaje się do Gazpacha, który przygotowuje się do opowiadania dowcipów. Po zobaczeniu pisma Chowdera tworzy mieszankę słów "Kalikartura" będąca połączeniem słów Kaligrafia i Karykatura. Prosi Chowdera by spisał jego dowcipy do książki, która nazywa "Perły Humoru" i przy okazji poćwiczył pismo. Prosi go, by przechował książkę z dowcipami u siebie do czasu, gdy będzie opowiadał dowcipy.

Po przyjściu do domu, Chowder pokazuje Mungowi książkę. Stwierdza on, że jego pismo nadal jest nieczytelne i można zrozumieć dowcipów - nawet ulubionego przez Chowdera "tyłkelusza". Niezwłocznie zaczyna przepisywanie książki, "powoli i starannie". Niestety, po zobaczeniu przepisanej książki, Mung stwierdza, że jest gorzej niż wcześniej. Zdesperowany Chowder wyrywa przepisy z książki kucharskiej i wkleja je do "Pereł Humoru".

Nadchodzi czas występu Gazpacha. Wszyscy słuchający dowcipów muszą wypić co najmniej 7 kubków czekolady w proszku. Pierwszy występuje Sznycel. Opowiada on dowcip, jednak zanim go kończy ucieka z baru. Stremowany Gazpacho pyta Chowdera o książkę. Wchodzi wolnym krokiem na scenę i zaczyna czytać przepisy wklejone wcześniej przez Chowdera. Po zakończeniu występu Mung i CHowder bili brawo - tylko im podobał się występ Gazpacha. Po wyjściu z baru mówi do Chowdera iż znalazł swoje nowe powołanie - taniec na lodzie.

ŻywnośćEdytuj

PiosenkiEdytuj

GaleriaEdytuj

Występ Gazpacha początkowa animacja
Aby zobaczyć całą galerię, kliknij tutaj.

Stałe elementyEdytuj

Co będziemy dzisiaj gotować?Edytuj

Kwestia SznyclaEdytuj

Pamiętne cytatyEdytuj

Chowder pokazuje swoje pismo Gazpachowi

Gazpacho: Toż to kalikatura!

Inne informacjeEdytuj

Powiązania z seriąEdytuj

AluzjeEdytuj

BłędyEdytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki